Nigèria.- L’Exèrcit nigerià mata a tretze membres de Boko Haram

  • L'Exèrcit nigerià ha informat aquest diumenge de la mort de tretze presumptes membres de la secta-milícia islamista Boko Haram en operacions a Bomboshe i Sinbaya, a la regió de Dkwa, a l'estat de Borno, en el nord-oest de Nigèria.

15.01.2017 - 14:36

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

L’Exèrcit nigerià ha informat aquest diumenge de la mort de tretze presumptes membres de la secta-milícia islamista Boko Haram en operacions a Bomboshe i Sinbaya, a la regió de Dkwa, a l’estat de Borno, en el nord-oest de Nigèria.

El director de premsa de l’Exèrcit, el general de brigada Sani Usman, ha explicat que l’operació es va desenvolupar entre dijous i divendres, segons recull el diari nigerià ‘Vanguard’ en la seva edició digital.

A més, els soldats van descobrir i van destruir instal·lacions del grup a Boboshe i van matar a cinc integrants de l’organització més. “L’exèrcit ha rescatat a 58 persones, inclosos 35 dones i 23 menors que estaven sent retinguts pels terroristes”, ha explicat Usman.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor