Neus Munté avisa que el Govern defensarà el pla del referèndum encara que el TC el suspengui

  • La consellera de Presidència lamenta que l’executiu espanyol no comparteixi la visió de la Generalitat de no judicialitzar la política

VilaWeb
27.11.2016 - 14:49

La consellera de Presidència, Neus Munté, ha anunciat que el Govern continuarà defensant al Parlament el pla que inclou el referèndum encara que el TC el suspengui. ‘El Parlament pot i ha de continuar discutint com ha fet fins ara tot allò que la ciutadania vulgui’ I és que segons alguns mitjans, la resolució del TC es coneixerà la setmana vinent. Munté ha dit que el Govern mantindrà el respecte i seguiment del que representa el mandat democràtic, tot i l’alt tribunal espanyol.

La consellera ha lamentat des de Falset, on ha inaugurat l’Institut de Cultura i Patrimoni, que el govern espanyol no comparteixi la mateixa visió del Govern pel que fa a no judicialitzar la política i ha lamentat que les informacions sobre el TC sempre arribin abans als mitjans abans que hi hagi una constància fefaent.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor