16.05.2017 - 19:19
BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)
El diari digital ‘Junior Report’ ha nascut aquest dimarts per explicar l’actualitat als joves d’entre 13 i 17 anys d’edat, i respondre les preguntes bàsiques del lector jove, ha anunciat el grup Blue Globe Media en un comunicat.
‘Junior Report’, que es publicarà en castellà i en català a ‘lavanguardia.com’, abordarà l’actualitat a través de càpsules informatives, que mitjançant textos breus i recursos multimèdia parlaran del context, protagonistes, fets, escenaris i cronologia de temes d’actualitat.
El nou mitjà, que s’ha estrenat parlant del canvi climàtic, el Brexit i les eleccions franceses, s’ha proposat fomentar la lectura de premsa, l’esperit crític i el debat entre els adolescents, i oferirà espais d’interacció amb el públic.