Neinor Homes continua amb la compra de sòl a Tarragona i València per 22,6 milions

  • Neinor Homes ha tancat la compra de sòl a València i Tarragona per 22,6 milions d'euros per a la promoció de més de 300 habitatges, segons ha informat este dijous a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

07.09.2017 - 10:44

MADRID/VALÈNCIA, 7 (EUROPA PRESS)

Neinor Homes ha tancat la compra de sòl a València i Tarragona per 22,6 milions d’euros per a la promoció de més de 300 habitatges, segons ha informat este dijous a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

En concret, la companyia ha tancat la compra d’un sòl a València, que juntament amb la compra d’altres dos sòls a Tarragona, sumen en total 34.000 metres quadrats aptes per al desenvolupament de més de 300 habitatges, incrementant el total del banc de sòl finalista fins a l’entorn de les 12.000 habitatges.

Estes compres presenten un marge brut benvolgut del 28%, per damunt dels objectius de la companyia i han sigut finançades amb el préstec pont firmat amb JP Morgan que va ser anunciat la setmana passada.

A més, suposen el 90% de les operacions que es trobaven en negociacions avançades la setmana passada quan este acord de finançament va ser anunciat.

El total de compres de sòl des de gener ascendix a 248 milions d’euros, havent completat el 100% i el 27% del programa d’adquisicions de 2017 i de 2018, respectivament.

L’operació a Tarragona i València se suma a la compra a Unicaja esta setmana d’una cartera de sòl a Màlaga per 68 milions d’euros.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor