MWC.- Prop de 40.000 visitants s’allotjaran en pisos d’Airbnb a Barcelona

  • Prop de 40.000 visitants del Mobile World Congress (MWC) s'allotjaran en pisos gestionats per la plataforma Airbnb a l'àrea de Barcelona durant la seva visita a la fira, la qual cosa suposa un 33% més dels 30.000 que ho van fer el 2016.

VilaWeb
23.02.2017 - 13:17

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

Prop de 40.000 visitants del Mobile World Congress (MWC) s’allotjaran en pisos gestionats per la plataforma Airbnb a l’àrea de Barcelona durant la seva visita a la fira, la qual cosa suposa un 33% més dels 30.000 que ho van fer el 2016.

Segons ha informat l’empresa aquest dijous, el nombre de visitants que utilitza Airbnb per allotjar-se durant el MWC no ha parat de créixer –van ser 10.000 el 2014 i 18.000 el 2015– i augmenta la dispersió geogràfica per zones no turístiques i allunyades del centre com l’Hospitalet de Llobregat, on aquest any s’allotjaran 1.000 persones, el doble que el 2016.

El preu mitjà d’un allotjament per a aquesta setmana és de 80 euros per nit i hoste amb una estada mitjana de tres nits, i la plataforma estima que entre els ingressos dels amfitrions i les despeses que els viatgers faran en comerços locals es generarà una activitat econòmica d’al voltant de 26 milions d’euros.

En relació a la procedència dels hostes, s’ha registrat un important creixement d’arribades des dels principals centres tecnològics dels Estats Units: les reserves des d’Austin han augmentat un 320%, des de Seattle un 170%, des de Nova York un 140% i des de Silicon Valley un 95%.

A més, destaca l’increment del 440% en les reserves fetes des de Sao Paulo, del 321% des de Miami, del 274% des de Vancouver i del 271% des de Ciutat de Mèxic i Porto, encara que Londres i París segueixen sent el principal origen dels viatgers que utilitzen Airbnb durant la fira.

“Celebro que cada any més i més amfitrions a Barcelona decideixin acollir persones que assisteixen al Mobile, acollint-se moltes d’elles al programa de viatgers de negocis “, ha valorat Arnaldo Muñoz, director general d’Airbnb Marketing Services Espanya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor