Munté demana a Santamaría aprofitar la seva visita per captar el “clam” a favor del referèndum

  • La portaveu del Govern, Neus Munté, ha demanat a la vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, que aprofiti la seva nova visita aquest dimarts a Catalunya per "captar l'ambient i l'autèntic clam i la voluntat majoritària" dels catalans a favor de la celebració d'un referèndum.

VilaWeb
25.04.2017 - 14:53

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

La portaveu del Govern, Neus Munté, ha demanat a la vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, que aprofiti la seva nova visita aquest dimarts a Catalunya per “captar l’ambient i l’autèntic clam i la voluntat majoritària” dels catalans a favor de la celebració d’un referèndum.

Ho ha dit en la roda de premsa posterior al Consell Executiu, en relació als actes de la vicepresidenta a Catalunya, com el conveni signat a Tarragona pels Jocs del Mediterrani i el posterior esmorzar en el torneig de tennis Barcelona Open Banc Sabadell i al que també vas agafar el president de la Generalitat, Carles Puigdemont.

Munté ha explicat que aquest esmorzar té un caràcter privat i és a iniciativa dels organitzadors del torneig, no dels dos respectius governs, i no ha volgut aventurar els resultats d’aquesta trobada: “He après a no parlar d’allò on no he participat”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor