Munté creu que el possible ‘powerpoint’ del PP per instruir alcaldes sobre finançament “parla per si mateix”

  • La portaveu del Govern, Neus Munté, ha considerat aquest dimarts que el possible 'powerpoint' del PP de l'any 1999 per instruir alcaldes sobre el suposat finançament irregular durant l'època de la trama de corrupció Gürtel "parla per si mateix".

VilaWeb
11.10.2016 - 17:04

BARCELONA, 11 (EUROPA PRESS)

La portaveu del Govern, Neus Munté, ha considerat aquest dimarts que el possible ‘powerpoint’ del PP de l’any 1999 per instruir alcaldes sobre el suposat finançament irregular durant l’època de la trama de corrupció Gürtel “parla per si mateix”.

“Ahir va ser un mal dia per al Govern en funcions del PP. Aquestes informacions han estat despatxades pel seu portaveu dient que havien passat molts anys i que ell estava cursant COU llavors”, ha constatat a la roda de premsa posterior al Consell Executiu referint-se al vicesecretari de Comunicació del PP, Pablo Casado.

També ha exposat que un informe del Consell d’Europa avisa Espanya que incompleix totes les recomanacions per combatre la corrupció i critica la falta d’independència judicial a Espanya: “La fòbia del PP a la independència l’aplica a la mateixa independència judicial. D’aquesta estrebada d’orelles, el PP hauria de donar explicacions”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor