Motor.- Seat lluitarà el 2018 pel lideratge del mercat espanyol, gràcies a la seva ofensiva de producte

  • La firma automobilística espanyola Seat, del grup Volkswagen, té l'objectiu de lluitar pel lideratge del mercat espanyol l'any 2018, un cop hagi finalitzat l'ofensiva de producte que culminarà amb l'arribada del futur vehicle totcamí de la companyia, Arona, segons ha indicat el director de Seat a Espanya, Mikel Palomera.

VilaWeb
29.11.2016 - 11:19

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

La firma automobilística espanyola Seat, del grup Volkswagen, té l’objectiu de lluitar pel lideratge del mercat espanyol l’any 2018, un cop hagi finalitzat l’ofensiva de producte que culminarà amb l’arribada del futur vehicle totcamí de la companyia, Arona, segons ha indicat el director de Seat a Espanya, Mikel Palomera.

El directiu ha afirmat que, el 2013, en moments complicats de mercat, la companyia va posar en marxa un pla de lideratge que preveia un increment de matriculacions i de quota de mercat a Espanya. Aquest pla recollia l’objectiu de situar-se com a líder de vendes a Espanya per al 2018.

“No volem ser líders del mercat durant dos o tres anys, volem establir un lideratge sostenible en el temps i rendible per a la nostra xarxa de concessionaris”, ha assegurat, i alhora ha destacat que la previsió és de ser líder de vendes al 2018, tot i que ha indicat que també lluitaran per aquest objectiu aquest proper any.

Palomera ha indicat que amb l’arribada de nous productes com l’Ateca i l’Arona, que es llançaran a finals de l’any vinent, la companyia passarà de tenir una cobertura del 55% del total del mercat a situar-se al 80%. “L’Ateca és la punta de llança d’aquesta ofensiva i per a nosaltres és molt important ser líders a Espanya”, ha afegit.

D’altra banda, el màxim directiu de Seat Espanya ha subratllat la bona acollida que està rebent l’Ateca a Espanya des del seu llançament, el juny, i ha destacat que la seva previsió és que l’any vinent se situï en el podi dels totcamins més venuts a Espanya i que al 2018 lluiti amb el líder del mercat.

PLA PIVE

D’altra banda, ha assenyalat que el conjunt del mercat està creixent un 12% al novembre, mentre que el canal de particulars puja un 5%, un alentiment que s’explica per la falta de Pla PIVE. Palomera ha destacat la necessitat de continuar amb un pla que incentiviï la renovació de l’envellit parc automobilístic espanyol.

Així, ha destacat que el Pla PIVE és positiu, tant perquè impulsa el mercat i l’economia, com perquè incorpora a la circulació vehicles nous menys contaminants i amb més contingut de seguretat, a canvi de decantar els més antics i menys segurs.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor