Motor.- Seat llançarà en 2017 el Mii by Cosmopolitan per atreure les conductores urbanes

  • LONDRES, 15 (De l'enviada especial d'EUROPA PRESS, Estela López) Seat ha presentat aquest dijous a Londres una edició limitada del seu model urbà Mii en aliança amb la revista Cosmopolitan, el Mii by Cosmopolitan, que sortirà a la venda a començament del 2017 en set països europeus --Espanya, França, El Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Portugal i Itàlia-- amb la voluntat de créixer entre el segment femení.

VilaWeb
15.09.2016 - 22:06

LONDRES, 15 (De l’enviada especial d’EUROPA PRESS, Estela López)

Seat ha presentat aquest dijous a Londres una edició limitada del seu model urbà Mii en aliança amb la revista Cosmopolitan, el Mii by Cosmopolitan, que sortirà a la venda a començament del 2017 en set països europeus –Espanya, França, El Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Portugal i Itàlia– amb la voluntat de créixer entre el segment femení.

Ho ha fet en la #FashFest de Cosmo coincidint amb el començament de la setmana de la moda londinenca, i ha estat així la primera vegada que la marca espanyola presenta un model fora d’un saló automobilístic.

Aquest llançament arriba dos anys després de l’edició limitada Mii by Mango, i ara el Mii by Cosmopolitan pretén ampliar el mercat: “Hem anat més enllà del concepte ‘moda’ i l’hem ampliat a ‘estil de vida'”, ha explicat a Europa Press la directora de Màrqueting de Seat, Susanne Franz.

El 2015, les dones van comprar el 64% dels cotxes urbans petits a Europa, i Seat està entre les deu marques més venudes entre les conductores, que suposen un 37% dels seus clients en els seus cinc mercats principals: Espanya, França, El Regne Unit, Alemanya, Itàlia i Portugal.

El país en el qual la firma amb seu a Martorell (Barcelona) atreu com més dones és Alemanya, amb un 43% dels clients, però Franz apunta que l’ideal per a Seat seria aconseguir l’equitat de gènere entre compradors.

El Mii by Cosmopolitan ha estat creat tenint en compte la participació de 20.000 lectores de la revista, i 35 procedents de set països van elegir la versió definitiva del vehicle.

Tindrà versions de tres o cinc portes, diverses opcions de motor i estarà està disponible amb dos colors exteriors, Violetto –amb acabat perlat– i Candy White –amb acabat sense metal·litzar–, amb detalls exteriors i interiors en to xampany.

Els fars tenen una forma ‘eyeliner’, emfatitzant el frontal del cotxe de la mateixa forma que el maquillatge ho fa als ulls, i l’interior podrà incloure accessoris com un sistema de càrrega sense fil de la bateria del telèfon mòbil i altres complements d’utilitat per a les conductores com un ganxo per a la bossa.

Aquesta versió del Mii forma part de la més ofensiva de producte de la història de la marca espanyola, que llançarà tres nous models en els pròxims 12 mesos, i després del seu debut en la #FashFest de Cosmo, serà exhibit al saló de París a finals de setembre.

APOSTA PEL REGNE UNIT

La presentació a Londres també reforçarà la imatge local de Seat, que té al Regne Unit el seu tercer mercat amb més de 47.200 vehicles venuts en 2015, cosa que representa el 12% de les vendes de la companyia.

Precisament Londres ha estat la ciutat elegida per obrir la primera Seat Store, un nou espai en el qual s’exhibeixen tres models i en què els clients poden configurar el seu vehicle, calcular el finançament o concertar proves de conducció.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor