Motor.- Seat capta a Turquia l’operació més gran de flotes de la seva història, amb 1.750 unitats del León

  • La marca automobilística espanyola Seat ha tancat a Turquia l'operació de venda més important en el canal de flotes de la seva història, amb una comanda de 1.750 unitats del model León per part de l'empresa farmacèutica Abdi Ibrahim, segons ha informat la companyia en un comunicat.

VilaWeb
27.04.2017 - 10:56

MADRID, 27 (EUROPA PRESS)

La marca automobilística espanyola Seat ha tancat a Turquia l’operació de venda més important en el canal de flotes de la seva història, amb una comanda de 1.750 unitats del model León per part de l’empresa farmacèutica Abdi Ibrahim, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Seat, que ha lliurat ja les primeres unitats, ha destacat que aquesta operació està gestionada pel distribuïdor Dogus Automotive i ha assenyalat que les 1.750 unitats es destinaran a l’ús de la xarxa comercial de la firma farmacèutica. El lliurament dels vehicles es completarà fins a final d’agost d’aquest exercici.

La firma amb seu a Martorell (Barcelona) ha indicat que Abdi Ibrahim ha apostat per la versió dièsel TDI de 1.6 litres i 115 cavalls del León, en combinació amb una transmissió DSG. Aquest model disposa d’elements de seguretat com una càmera de visió posterior o el sistema de frenat automàtic multicolisió.

El vicepresident comercial de la corporació, Wayne Griffiths, ha apuntat que aquest acord “marca una important fita per a Seat” tant en el mercat turc com en l’entorn internacional, ja que enforteix la seva imatge en el canal de flotes i constitueix una oportunitat “molt interessant” per al creixement de la firma a Turquia.

“Notícies com la que celebrem avui ens permeten estar molt satisfets i ser optimistes amb el desenvolupament de les nostres flotes. L’ofensiva de producte de la marca també contribuirà a incrementar les vendes en aquest canal”, ha afegit.

La companyia va comercialitzar 19.700 vehicles en el mercat turc durant el passat exercici, la qual cosa suposa un increment del 41,7% i un rècord, mentre que en el primer trimestre d’aquest any les vendes al país van augmentar un 10,4%, fins a les 4.900 unitats.

Seat va destacar que aquesta comanda representa “un pas endavant” en l’expansió de les seves vendes en el canal de flotes, en què els lliuraments van créixer un 27% en els tres primers mesos de l’exercici actual respecte al mateix trimestre del 2016.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor