10.01.2017 - 13:04
MADRID/BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)
La marca automobilística asiàtica Nissan va comercialitzar 65.493 vehicles al mercat espanyol durant l’any passat, fet que suposa el tercer any consecutiu de creixement, amb una pujada del 6%, i el seu millor resultat de l’última dècada al país.
Segons ha informat l’empresa en un comunicat aquest dimarts, les entregues de Nissan al mercat espanyol han passat de les 45.000 unitats comptabilitzades el 2011 a les més de 65.000 unitats del 2016, cosa que representa una progressió del 44%.
Davant d’aquests resultats, el conseller director general de Nissan Iberia, Marc Toro, ha afirmat que 2016 va suposar l’any de consolidació de Nissan com una marca “top” al mercat espanyol, tot i que ha assegurat que el difícil no és arribar, sinó mantenir-se.
La companyia ha destacat que aquests resultats comercials han permès consolidar-se en la vuitena plaça per volum de vendes al mercat espanyol, amb una quota del 5%, i alhora ha ressaltat que, per sisè any consecutiu, ha estat la firma asiàtica més venuda a Espanya.
L’IMPULS DE LA GAMMA CROSSOVER
Des de Nissan han explicat que un dels aspectes que ha motivat aquest creixement comercial a Espanya ha estat la seva gamma de crossover.
Així, Toro ha assegurat que la societat actual demanda vehicles més tecnològics i amb una major capacitat d’interactuar entre la seva faceta professional i la seva vida privada.