30.03.2017 - 11:33
BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)
Kymco ha anunciat aquest dijous la seva irrupció en el mercat de la bicicleta elèctrica de pedaleig assistit amb el llançament de tres models urbans equipats amb tecnologia pròpia de la companyia, un projecte que començarà a Espanya, el primer país del món en el qual comercialitzarà aquests nous productes sota la marca Kymco, a través de la seva xarxa de distribució a partir d’aquest estiu.
Segons ha informat la companyia en un comunicat, la marca està celebrant la seva convenció anual a Barcelona coincidint amb el saló Motoh! Barcelona, que ha obert les seves portes aquest dijous al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, i on Kymco ha presentat el seu pla estratègic per aquest any.
Kymco Espanya ha assenyalat que es llança en el mercat de les bicicletes elèctriques “després de donar per tancada una etapa de consolidació del seu negoci principal”, que li ha permès reafirmar-se com a primera marca d’escúters a Espanya (21% de quota l’any passat) i liderar el rànquing de les motocicletes més venudes al país, amb l’escúter Agility City 125 al capdavant, segons ha destacat.
El nou pla estratègic preveu també entrar en nous segments per competir en la categoria “més elitista i esportiva” del mercat, i a Espanya comercialitzarà a partir de la segona meitat de l’any la moto esportiva AK 550, el vehicle amb el qual la marca celebra els seus 50 anys d’història.
Així mateix, la companyia es marca com a objectiu millorar l’eficiència per complir amb la nova normativa d’emissions Euro 4 i “superar-la de manera folgada”, i també aposta per la connectivitat amb una plataforma de connexió amb l”smartphone’ Noode, que s’incorporarà per primera vegada en l’AK 550.