27.03.2017 - 09:58
MADRID, 26 (EUROPA PRESS)
El pilot espanyol de MotoGP Marc Márquez (Repsol Honda) ha explicat que canviar al compost mitjà del pneumàtic davanter ha estat el seu “error més gran del cap de setmana”, enmig del “caos de la sortida” aquest diumenge, la qual cosa ha condicionat la seva cursa en el Gran Premi de Qatar i li ha impedit lluitar pel podi, acabant en quarta posició.
“Sabíem que en aquesta pista patiríem una mica, però com sempre hem mantingut una actitud positiva, ja que també sabíem que si tot era al seu lloc, podríem lluitar pel podi i fins i tot la victòria. Crec que que hem treballat bé durant tot el cap de setmana i ho teníem tot clar per avui”, ha indicat.
“La nostra intenció era utilitzar el compost davanter dur, però amb tot el caos de la sortida que ha provocat la pluja i els continus retards, ens han sorgit els dubtes. Al final hem decidit muntar el compost mitjà, per reduir el risc de caiguda, però ha estat nostre error més gran del cap de setmana”, ha afegit.
El vigent campió del món s’ha vist fora de la lluita que s’ha adjudicat Maverick Viñales (Yamaha), superat per Andrea Dovizioso (Ducati) i Valentino Rossi (Yamaha) quan volia acabar al podi d’una cursa condicionada per la pluja.