Motociclisme/GP Espanya.- Rossi: “Mai hauria pensat a poder arribar líder a Jerez”

  • El pilot italià de MotoGP Valentino Rossi (Yamaha) ha confessat que no s'esperava "arribar líder" al Gran Premi d'Espanya, que es disputa aquest cap de setmana en el circuit de Jerez de la Frontera i on espera seguir fent "passos endavant" com a Austin (Estats Units).

VilaWeb
03.05.2017 - 17:37

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El pilot italià de MotoGP Valentino Rossi (Yamaha) ha confessat que no s’esperava “arribar líder” al Gran Premi d’Espanya, que es disputa aquest cap de setmana en el circuit de Jerez de la Frontera i on espera seguir fent “passos endavant” com a Austin (Estats Units).

“Mai hauria pensat a poder arribar líder a Jerez. Estic molt content perquè hem començat a resoldre alguns problemes que ens han fet perdre temps durant els tests hivernals i per això hem pogut fer unes bones carreres, però segurament hem de millorar la moto”, ha assenyalat Rossi en declaracions facilitades aquest dimecres pel seu equip.

‘Il Dottore’ està ansiós per afrontar la “primera carrera europea”, que, a més, li agrada “molt”. “A Austin vam fer passos endavant i ara serà important fer-ho també a Jerez. Hem d’entendre la moto i treballar, però estic segur que trobarem les solucions”, ha sentenciat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor