10.04.2017 - 10:09
MADRID, 9 (EUROPA PRESS)
El pilot espanyol de MotoGP Maverick Viñales (Yamaha) ha explicat estar vivint un inici somiat de temporada amb la seva nova moto, després de signar la seva segona victòria en dues curses aquest diumenge en el Gran Premi d’Argentina, gaudint d’un gran moment però sense oblidar que el Mundial no ha fet més que començar.
“Increïble, com en un somni. Estava convençut que tenia possibilitats. M’he sentit molt còmode, he calcat el ritme que tenia en el ‘warm up’ i estic content. Feia temps que no em sentia tan bé damunt la moto i gaudint de la manera que ho he fet avui”, ha indicat en declaracions a Movistar Plus.
El líder del Mundial, amb 50 punts ja, s’ha vist afavorit per la caiguda de Marc Márquez (Respol Honda), després que el vigent campió s’escapés a la sortida. Malgrat el zero del de Cervera, amb 13 punts en la general, Viñales no ha descartat ni molt menys el seu compatriota.
Viñales ha insistit que l’inici de temporada és el somiat. “Era difícil perquè no tenia experiència a liderar curses i després per les condicions que es van donar a Qatar i aquí a Argentina sortint sisè. Ha estat difícil però ho hem aconseguit i cal millorar”, ha finalitzat.