Motociclisme.- Marc Márquez: “La lliçó és que la regularitat per a un Mundial és molt important”

  • El pilot espanyol i vigent campió de Moto GP Marc Márquez (Repsol Honda) ha assenyalat aquest dimarts des del circuit de motocròs i 'dirt track' de Rufea (Lleida), on imparteix classes i es porta a terme la segona edició d'Allianz Junior Motor Camp', que la "millor lliçó" que ha après aquest any és que per guanyar un Mundial és "molt important" la regularitat i no tant el fet de donar-ho tot sense control.

VilaWeb
29.11.2016 - 11:37

RUFEA (LLEIDA), 29 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol i vigent campió de Moto GP Marc Márquez (Repsol Honda) ha assenyalat aquest dimarts des del circuit de motocròs i ‘dirt track’ de Rufea (Lleida), on imparteix classes i es porta a terme la segona edició d’Allianz Junior Motor Camp’, que la “millor lliçó” que ha après aquest any és que per guanyar un Mundial és “molt important” la regularitat i no tant el fet de donar-ho tot sense control.

“L’any passat vaig aprendre moltes coses i aquest any he intentat utilitzar aquesta experiència. Ho hem pogut fer però cal seguir millorant perquè s’han comès alguns errors. La millor lliçó és que la regularitat per a un campionat és molt important”, ha assenyalat en roda de premsa el cinc vegades campió mundial, tres en la màxima categoria.

Márquez, després d’acudir a la gala de la FIM per als campions del món de motociclisme, segueix sense desconnectar de les motos pujant a una de motocròs per gaudir al costat dels nois del seu campus, una vintena de nois i noies d’entre 10 i 13 anys.

“Els aficionats poden veure que no paro. Una gala o un esdeveniment per a mi no són vacances però això sí, estic de vacances i gaudint. Ara toca l’altra part de la moneda, que són els esdeveniments. Però això ho faig encantat. Algú dirà que estaria millor a les Maldives en la platgeta però això m’agrada”, s’ha sincerat.

I és que la segona edició d”Allianz Junior Motor Camp’, en el marc del projecte solidari ‘Laps for Life 93’, ha sobrepassat l’èxit de la primera edició. “L’any passat va ser un èxit, aquest any hi ha hagut moltes més inscripcions i ha fet que m’involucri amb el meu equip al cent per cent. Hi ha boira, fang, fred com és normal aquí però es compleixen els somnis dels xavals d’arribar al més alt, aquí tenen l’oportunitat”, ha argumentat Márquez.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor