21.08.2025 - 09:07
|
Actualització: 21.08.2025 - 12:47
Els Mossos d’Esquadra han detingut de matinada un noi de 17 anys com a presumpte autor de la mort d’un altre de 18 anys a Tàrrega. Els fets van passar a les 1:06, quan, per motius que s’investiguen, tots dos s’haurien barallat i el menor hauria clavat unes quantes punyalades a l’altre noi amb una arma blanca. Efectius del SEM han traslladat la víctima en estat crític a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on ha mort hores després. Segons que ha explicat el primer tinent de batlle de Tàrrega, José Luis Marín, l’agressió s’hauria produït al portal de l’habitatge on viu el presumpte agressor i ha estat en aquest lloc on l’han detingut per la seva relació amb el crim.
La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Ponent s’ha fet càrrec de la investigació per tal d’esclarir els fets. Fonts policíaques han explicat a l’ACN que està previst que el detingut passi avui a disposició de la fiscalia de menors als jutjats de Cervera. A més, la policia catalana ha establert un dispositiu de seguretat al voltant de l’edifici, situat al carrer de Sant Pelegrí, per evitar possibles represàlies per part d’amics o familiars de la víctima.
Missatge de “calma” a la ciutadania
En una compareixença davant la premsa, el primer tinent de batlle de Tàrrega ha lamentat profundament els fets i ha traslladat el condol als amics i familiars de la víctima en nom del consistori targarí. Segons ha indicat el regidor, la víctima vivia a Vilagrassa. Marín ha enviat un “missatge de calma a la ciutadania” i ha afegit que “Tàrrega és i continuarà sent una ciutat cohesionada”.
A més, el regidor ha assenyalat que la capital de l’Urgell té “un dels índexs més alts de Catalunya en la resolució de delictes”. “Condemnem qualsevol acte de violència i confiem al 100% amb els cossos policials, que sempre responen adequadament”, ha conclòs Marín.