Miró eleva vendes des del juliol mentre busca comprador

  • Miró Electrodomésticos ha registrat un creixement de les vendes "alcista i sostingut" des de juliol, tot i la tradicional estacionalitat negativa dels mesos de tardor, i augura una bona campanya de Nadal mentre busca un comprador que doni continuïtat al negoci, actualment en situació concursal.

VilaWeb
21.12.2016 - 15:13

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

Miró Electrodomésticos ha registrat un creixement de les vendes “alcista i sostingut” des de juliol, tot i la tradicional estacionalitat negativa dels mesos de tardor, i augura una bona campanya de Nadal mentre busca un comprador que doni continuïtat al negoci, actualment en situació concursal.

L’empresa està participada pel fons d’inversió Springwater Capital, que vol passar al relleu a un nou inversor amb un doble objectiu: viabilitat i manteniment de l’ocupació, ha exposat en un comunicat.

Miró ha focalitzat la seva activitat a Catalunya i Balears i en un perímetre de 24 botigues rendibles: “Les botigues operatives de la cadena han aconseguit consolidar la seva posició al mercat, el que garanteix la seva viabilitat i el manteniment dels actuals llocs de treball” gràcies a un augment de vendes que ha estat del 2% l’agost, el 9% el setembre, el 15% l’octubre i el 18% el novembre, sempre en comparació del mes anterior.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor