Millo defensa la “col·laboració” administrativa davant de responsables d’ens estatals a Catalunya

  • El delegat del Govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha reunit aquest dijous a Barcelona els responsables de 30 organismes estatals amb competències a Catalunya i ha defensat davant seu la "col·laboració i coordinació" entre les administracions.

VilaWeb
12.01.2017 - 17:46

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

El delegat del Govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, ha reunit aquest dijous a Barcelona els responsables de 30 organismes estatals amb competències a Catalunya i ha defensat davant seu la “col·laboració i coordinació” entre les administracions.

A la trobada han acudit directius d’Adif, el Servei Públic d’Ocupació Estatal, l’Agència Estatal de l’Administració Tributària, la Tresoreria General de la Seguretat Social, l’Institut Nacional de la Seguretat Social, l’Agència Estatal de Meteorologia i el Centre Superior d’Investigacions Científiques, ha informat en un comunicat la Delegació del Govern espanyol.

També han participat responsables del Cadastre, la Inspecció de Treball i Seguretat Social, la Demarcació de Carreteres, l’Institut Nacional de Toxicologia i Salvament i Seguretat Marítima.

Millo ha destacat la necessitat que la relació entre totes les administracions sigui cada vegada “més estreta i eficaç, pensant sempre en l’interès i el benestar dels ciutadans”.

A més, ha apuntat la gran repercussió en la vida quotidiana dels catalans les importants competències que l’Administració General de l’Estat gestiona a Catalunya, i ha animat els responsables a persistir en els criteris d’eficàcia i competència.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor