Millet.- CDC nega en judici que es financés il·legalment a través del Palau

  • L'assessor jurídic i representant legal de CDC, Francesc Sànchez, ha negat aquest dilluns davant el tribunal que el partit es financés il·legalment cobrant comissions irregulars a Ferrovial camuflades com a donatius al Palau de la Música.

VilaWeb
20.03.2017 - 12:24

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

L’assessor jurídic i representant legal de CDC, Francesc Sànchez, ha negat aquest dilluns davant el tribunal que el partit es financés il·legalment cobrant comissions irregulars a Ferrovial camuflades com a donatius al Palau de la Música.

“Això no és així”, ha assegurat a preguntes del fiscal Emilio Sánchez Ulled, en una declaració en la qual, com a representant legal de CDC –ara refundat com a PDeCAT–, no ha tingut l’obligació de dir la veritat i ha tingut el dret de no contestar, encara que ha acceptat respondre totes les parts.

Sànchez va ser detingut recentment i posat en llibertat dins de l’operació de la causa del 3%, que investiga una suposada trama en la qual presumptament es va reproduir un ‘modus operandi’ similar: cobraments de CDC a constructores a canvi d’adjudicar-se obres públiques des d’institucions que controlava el partit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor