Milers de persones es manifesten a Lleida i Tarragona en suport de Palestina i els membres de la flotilla

  • La mobilització, convocada pel Comitè per Palestina, passa per la rambla d'Aragó i acaba a la subdelegació del govern espanyol

VilaWeb
04.10.2025 - 22:33
Actualització: 05.10.2025 - 12:30

Vora 2.200 persones a Tarragona i un miler a Lleida, segons fonts policíaques, han sortit als carrers per exigir l’alliberament de Palestina.

La protesta de Tarragona, convocada per la Comunitat Palestina Àrab Unida i la Plataforma Unitària del Camp de Tarragona Solidaritat amb el Poble Palestí, ha mantingut el to reivindicatiu i pacífic durant el recorregut. Els assistents han fet ressonar cassoles i han cridat consignes per demanar el boicot a Israel durant la marxa, a més de reconèixer la missió de la Global Sumud Flotilla.

“La flotilla no ha pogut arribar, però el seu missatge ha arribat a tot el món. Hem d’aturar el bloqueig i el genocidi”, ha insistit l’Amina, representant del moviment. L’entitat també dóna suport a la vaga general del 15 d’octubre.

A Lleida, el miler de manifestants s’han trobat a la plaça de Víctor Siurana i han fet camí fins a la subdelegació del govern espanyol, passant per la rambla d’Aragó i el carrer Major.

Durant el recorregut, els manifestants han fet aturades en locals comercials per demanar que s’hi faci boicot. Amb pancartes i consignes contra el genocidi a Gaza i reclamant l’alliberament dels membres de la flotilla i de Palestina, la manifestació s’ha desenvolupat sense incidents destacats.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor