L’oratge advers obliga a cancel·lar vols i causa retards a l’aeroport de Barcelona

  • L’aeroport opera al 60% de la capacitat per les tempestes, amb alteracions greus en prop de trenta vols

VilaWeb
Imatge d'arxiu de l'aeroport de Barcelona.
28.08.2025 - 10:58
Actualització: 28.08.2025 - 12:34

L’oratge advers fa cancel·lar vols i causa retards d’entre 60 i 90 minuts a l’aeroport de Barcelona, que opera ara al 60% de la capacitat, segons fonts del sector.

Catalunya, juntament amb les Illes i el País Valencià, ha activat l’alerta taronja per risc important de tempestes, que poden deixar calamarsa i ratxes de vent molt fortes, a més d’acumulacions d’aigua de més de quaranta litres per metre quadrat en una hora, segons que ha informat l’Agència de Meteorologia espanyola (AEMET).

Aquesta situació ha fet que unes quantes aerolínies de l’aeroport fessin cancel·lacions preventives de vols. Algunes fonts del sector aeroportuari diuen que ja s’han cancel·lat una trentena de vols, en plena campanya d’estiu a l’aeroport.

Les companyies han ofert als clients damnificats de ressituar-se en uns altres vols o de recuperar els diners dels bitllets.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor