
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Més per Menorca ha exigit al govern l’aprovació de l’Oficina de Drets Lingüístics en el consell executiu d’aquest mateix divendres. La formació menorquinista ha recordat en un comunicat que el termini perquè el Consell Consultiu emeti el seu dictamen al respecte ja ha expirat, per la qual cosa diu que el govern ‘no té excuses’ per no aprovar el projecte.
El diputat de Més per Menorca, Josep Castells, ha reivindicat la necessitat de ‘lluitar contra totes les formes de discriminació, inclòs l’ús del català com a llengua pròpia’ i ha citat el cas de Paula Rotger com un exemple que l’oficina és ‘totalment necessària’.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits