Més de 13.000 atletes de 30 nacionalitats participaran diumenge en la 10K València Ibercaja

  • La IX edició de la carrera 10K València Ibercaja reunirà diumenge que ve més de 13.000 corredors i corredores de tot Espanya i de més de 30 nacionalitats. Amb este motiu, des de la Regidoria de Mobilitat Sostenible, s'ha organitzat un operatiu específic per a garantir la seguretat de vianants i la marxa fluida del trànsit.

VilaWeb
05.01.2017 - 11:17

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

La IX edició de la carrera 10K València Ibercaja reunirà diumenge que ve més de 13.000 corredors i corredores de tot Espanya i de més de 30 nacionalitats. Amb este motiu, des de la Regidoria de Mobilitat Sostenible, s’ha organitzat un operatiu específic per a garantir la seguretat de vianants i la marxa fluida del trànsit.

En un comunicat, l’Ajuntament ha destacat que la 10K inaugura la temporada de carreres a la ciutat. La carrera es farà aproximadament entre les 9.30 i les 11.30 hores de diumenge.

Per esta raó, el Centre de Gestió de Trànsit ha indicat que, a partir de les 15.00 hores de dissabte 7 fins a les 16.00 hores de diumenge 8, el Passeig de l’Albereda es tancarà el pas de vehicles entre el pont de l’Exposició i el Pla del Real, en els dos sentits.

Alhora, el dia de la carrera, diumenge, es procedirà al tall total de tots els punts que dirigisquen el trànsit cap al Passeig de l’Albereda i la plaça Saragossa a partir de les 8.50 hores.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor