Meridia compra quatre actius logístics i comercials a Madrid i Toledo per 20 milions

  • Meridia Capital Partners ha comprat quatre actius de 24.063 metres quadrats --una plataforma logística i tres locals comercials-- a Madrid i Toledo per uns 20 milions d'euros, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

VilaWeb
10.01.2017 - 14:42

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

Meridia Capital Partners ha comprat quatre actius de 24.063 metres quadrats –una plataforma logística i tres locals comercials– a Madrid i Toledo per uns 20 milions d’euros, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

Totes les propietats s’han adquirit a través del fons Meridia II, i són una nau de 16.385 metres quadrats a Getafe (Madrid), dos locals que acullen supermercats en municipis de l’entorn de Madrid –Colmenar Viejo i Rivas-Vaciamadrid– i un supermercat a Toledo.

Llançat el 2014, Meridia II és un fons immobiliari de 150 milions d’euros especialitzat sobretot en el sector logístic, comercial i d’oficines a Espanya i, comptant aquesta última operació, el vehicle té invertida gairebé la totalitat del seu capital (94%).

El soci i director de Real Estate a Meridia Capital, Juan Barba, ha destacat que aquesta adquisició complementa altres prèvies d’una nau a València, a més de les carteres de Consum i Aecus.

“Amb aquesta transacció incorporem la setena unitat de Mercadona, consolidant així la nostra relació amb el grup d’alimentació líder a Espanya”, ha afirmat.

Els altres dos locals de supermercats adquirits ara estan arrendats a Dia i La Despensa, han explicat a Europa Press fonts de la gestora d’inversió amb seu a Barcelona.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor