Mercadona elegix Juana Roig per a dirigir la transformació digital de la companyia

  • Mercadona ha encarregat a Juana Roig, filla del president de la companyia, Juan Roig, la direcció de la transformació digital de la cadena de supermercats, segons han informat a Europa Press fonts de l'empresa.

VilaWeb
04.01.2017 - 13:03

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Mercadona ha encarregat a Juana Roig, filla del president de la companyia, Juan Roig, la direcció de la transformació digital de la cadena de supermercats, segons han informat a Europa Press fonts de l’empresa.

En concret, la menor de les filles de Juan Roig, de 32 anys, és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE i va iniciar la seua etapa professional en Mango i Inditex. Després, va continuar la seua carrera en Mercadona com a responsable de compres, on també ha liderat altres projectes de gestió i d’expansió internacional.

Mercadona va impulsar a finals de l’exercici passat la seua aposta pel projecte en línia de la companyia amb la renovació del seu lloc web i va presentar una plataforma més moderna, visual i dinàmica.

La cadena de supermercats de Juan Roig, que lidera la quota de mercat del sector, també està al capdavant de l”ecommerce’ del sector, ja que un de cada cinc compradors per internet ho fan en el seua web i nou de cada deu llars van realitzar alguna compra en el seu web, segons les dades de la consultora Kantar WorldPanel.

Les vendes del canal en línia de Mercadona es van elevar un 8% en 2015, fins a arribar als 169 milions d’euros, una xifra que representa menys d’un 1% de la facturació total de la companyia, que va ser de 20.831 milions d’euros.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor