Mercadona contractarà a 120 directius per al seu pla d’internacionalització a Portugal

  • Mercadona va a iniciar la incorporació i contractació dels 120 primers nous directius que lideraran el projecte de la cadena valenciana a Portugal i estaran repartits per tota la geografia del país.

VilaWeb
13.07.2016 - 13:46

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Mercadona va a iniciar la incorporació i contractació dels 120 primers nous directius que lideraran el projecte de la cadena valenciana a Portugal i estaran repartits per tota la geografia del país.

Amb el començament d’este procés, es configura gran part de l’estructura i posicions claus de l’organització a Portugal i es creen les bases necessàries perquè Mercadona pose en marxa “un equip humà que cresca professionalment i demostre el compromís de la cadena amb la feina estable i de qualitat en este país”, recalca l’empresa en un comunicat.

Els nous directius estaran immersos durant 18 mesos en un programa de formació propi en el qual Mercadona invertirà més de 50.000 euros per treballador. Durant este procés rebran formació específica en el Model de Qualitat Total de Mercadona, habilitats directives i lideratge, i tindran un procés d’immersió en els diversos departaments de l’empresa.

“També, a Portugal, aspirem a ser una empresa referent en la generació de feina estable i de qualitat per això, des de Mercadona, agraïm a les diferents universitats espanyoles i portugueses que col·laboren en el procés de selecció l’oportunitat que ens oferixen per a captar excel·lent talent humà i la seua capacitat per a identificar professionals que connecten amb el nostre valors”, ha assenyalat Javier Casans, director de formació RH de Mercadona.

REQUISITS I INSCRIPCIÓ

Per a cobrir estos llocs de treball la companyia busca perfils de llicenciat amb postgrau o màster en economia, administració d’empreses, dret, arquitectura i enginyeria, que tinguen carnet de conduir i disponibilitat per a viatjar de manera habitual.

Els interessats poden enviar el seu currículum vitae a través de les plataformes Indeed i Infojobs. A més, la companyia col·labora en este procés de selecció amb diferents universitats espanyoles i portugueses.

Mercadona va anunciar fa poc la posada en marxa del seu pla d’internacionalització amb l’entrada al mercat portuguès. El seu objectiu és obrir les quatre primeres botigues en 2019. L’empresa preveu invertir al principi 25 milions d’euros i estima crear entorn de 200 llocs de treball en esta primera fase d’expansió.

Mercadona té previst consolidar a Portugal el seu model de recursos humans, “que aposta per les persones i pel seu desenvolupament professional, basat en llocs de treball estables i de qualitat i que promou l’equitat, la conciliació i la promoció interna”, subratllen.

Les esmentades característiques “han contribuït que, des de fa anys, la companyia sigui reconeguda a l’àmbit laboral, tal com demostren diferents estudis de referència com el MERCO Persones o l’estudi sobre la Situació de Conciliació a Espanya elaborat per l’Institut Internacional de Ciències Polítiques que la reconeixen com una de les companyies de referència en la gestió dels Recursos Humans i la primera del sector de la distribució”, agreguen.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor