31.03.2026 - 12:49
|
Actualització: 31.03.2026 - 13:22
L’ex-president del País Valencià i encara diputat del PP a les Corts, Carlos Mazón, ha dit avui que considerava que tenia dret de saber si continuava essent investigat en la causa oberta al jutjat de Catarroja (Horta Sud) per la gestió de la gota freda, i per aquest motiu ha demanat ser part en la causa.
En declaracions als periodistes als passadissos de les Corts, Mazón ha insistit que volia confirmar si, després de l’escrit de la sala penal del Tribunal Superior de Justícia valencià en què es descartava que hagués tingut la posició de “garant” de la seguretat, encara se l’investigava.
“Vull saber, primer, quina causa hi ha allà, i vull saber si se m’investiga o no. Crec que tinc dret de saber-ho”, ha dit quan li han preguntat si amb la petició de formar part en el procediment pretenia d’endarrerir el procés judicial o la seua compareixença com a testimoni, que ha estat demanada recentment per la instructora.
“He donat desenes d’explicacions, desenes de compareixences, desenes de dades. Crec que ningú no ha donat més explicacions que jo, mai, ningú no ha aportat més trucades. És el moment que uns altres assumisquen algun tipus de responsabilitat”, ha afegit.
Mazón no ha volgut respondre si pensava deixar l’acta de diputat i, quan li han preguntat pels canvis de versió sobre què va fer la tarda de la gota freda, ha respost: “No hi va haver cap canvi de versió, el que hi ha hagut són molts rumors als quals s’ha hagut de respondre.”

