Mas (PDeCAT), “impactat i trist” en morir Chacón

  • El líder del PDeCAT i expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha dit aquest diumenge que està "impactat i trist per la pèrdua inesperada" de l'exministra socialista morta Carme Chacón.

VilaWeb
09.04.2017 - 21:11

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

El líder del PDeCAT i expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha dit aquest diumenge que està “impactat i trist per la pèrdua inesperada” de l’exministra socialista morta Carme Chacón.

“Una gran abraçada a la seva família i al Partit Socialista”, ha afegit en el seu compte personal de Facebook, recollit per Europa Press.

Chacón, que patia una cardiopatia, ha mort a Madrid, segons han informat a Europa Press fonts policials.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor