Convoquen una marxa de torxes a Barcelona en contra de la repressió

  • La mobilització serà el 17 de desembre a la plaça de la Universitat de Barcelona a les 19.00 del vespre · "Amnistia total, unitat, organització i lluita" és el lema

VilaWeb
03.12.2022 - 13:29

Unes quantes organitzacions i entitats antirepressives han convocat una nova marxa de torxes abans de Nadal en record dels represaliats. La mobilització serà el 17 de desembre a la plaça de la Universitat de Barcelona a les 19.00 del vespre. “Amnistia total, unitat, organització i lluita” és el lema.

“Aquest clam va per totes les preses i presos polítics, als milers de persones represaliades que heu patit la repressió per lluitar contra aquest Règim antidemocràtic i per lluitar per uns drets i llibertats que aquest estat ens nega amb violència dia rere dia”, diu el manifest de la marxa.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor