03.05.2017 - 11:15
MADRID, 3 May. (EDIZIONES)
‘Absolutamente todo’ es va estrenar l’any 2015 en gran part del món, a excepció dels Estats Units. Ara, després de gairebé tres anys, el que va ser l’últim projecte de Robin Williams abans de la seva mort arribarà als cinemes del seu país natal el proper 12 de maig.
‘Absolutamente todo’ està protagonitzada per Kate Beckinsale, Sanjeev Bhaskar, i Simon Pegg. Terry Jones (‘La vida de Brian’) va ser l’encarregat de dirigir aquesta comèdia de ciència ficció en la qual Robin Williams va prestar la veu al personatge del Gos Dennis. A més, aquesta serà probablement l’última vegada que Jones es posi al capdavant d’un projecte cinematogràfic ja que, segons ell mateix va anunciar, va ser diagnosticat de demència.
La comèdia relata com un grup d’excèntrics alienígenes donen a un ésser humà el poder de fer absolutament qualsevol cosa com un experiment.
L’11 d’agost del 2014 el món del cinema deia adéu a un dels seus rostres més estimats, Robin Williams. El guanyador d’un Oscar al millor actor de repartiment per ‘El indomable Will Hunting’ va ser trobat sense vida al seu habitatge amb tan sols 63 anys. Una mort inesperada i extremadament tràgica, que va commocionar els espectadors.
Abans d”Absolutamente todo’, els seguidors del còmic i actor conegut pels seus papers en ‘El club dels poetes morts’, ‘Jumanji’, ‘La Señora Doubtfire’ o ‘Hook’, van poder veure l’actor durant el seu últim any de vida participar en múltiples projectes. Entre ells, ‘Noche en el museo: El secreto del faraón’ al costat de Ben Stiller o ‘Navidades y otras fiestas a evitar’ de Tristram Shapeero.