Loteria.- Mollerussa (Lleida) pessiga un dècim del cinquè premi 19.152

  • L'administració de loteria número 1 de Mollerussa (Lleida) ha venut un dècim del 19.152, al qual li corresponen 6.000 d'euros.

VilaWeb
22.12.2016 - 11:22

LLEIDA, 22 (EUROPA PRESS)

L’administració de loteria número 1 de Mollerussa (Lleida) ha venut un dècim del 19.152, al qual li corresponen 6.000 d’euros.

La seva administradora, Marta Marcala, ha explicat a Europa Press que és la segona vegada que ven un cinquè premi, ja que fa dos anys va repartir-ne 33 sèries, gairebé dos milions d’euros.

“Fa dos anys va estar molt repartit. El tenia una sabateria i un bar de la ciutat, per la qual cosa es va repartir bastant a Mollerussa”, ha afegit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor