Llanos de Luna recorre al jutge contra que l’Ajuntament de Badalona treballi el 12 d’Octubre

  • La delegada del Govern espanyol a Catalunya, Llanos de Luna, ha demanat aquest dilluns a la justícia que "impedeixi a l'Ajuntament de Badalona obrir les oficines municipals el 12 d'octubre", ha informat la Delegació en un comunicat.

VilaWeb
10.10.2016 - 17:56

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern espanyol a Catalunya, Llanos de Luna, ha demanat aquest dilluns a la justícia que “impedeixi a l’Ajuntament de Badalona obrir les oficines municipals el 12 d’octubre”, ha informat la Delegació en un comunicat.

De Luna ha interposat un recurs judicial en què sol·licita que el consistori, governat per Dolors Sabater (Guanyem Barcelona en Comú) amb ERC i ICV, no pugui obrir aquest dimecres pel fet de ser una Administració pública.

Badalona ha anunciat que obrirà al públic “alguns serveis municipals” perquè el Govern municipal no coincideix amb la celebració de la Hispanitat, tot i que explica, en un comunicat, que els treballadors que optin per treballar ho faran voluntàriament i que no es podran fer tràmits que impliquin entrada al registre per tractar-se d’un dia no hàbil.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor