03.04.2017 - 16:36
L’HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 3 (EUROPA PRESS)
L’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat ha activat una nova aplicació que promou l’aprenentatge sobre l’entorn, amb tres itineraris educatius per la ciutat vinculats al medi ambient, les matemàtiques i l’arquitectura.
El regidor d’Innovació Social, David Quirós, i el director de la Fundació Itinerarium, Pau Vives, han presentat el projecte, denominat ‘L’Hospitalet aprèn’, en una roda de premsa al parc de les Planes, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.
L’aplicació es pot descarregar mitjançant codis QR situats en els espais on es desenvolupen els itineraris i permetrà a alumnes i professors crear noves rutes amb la base tecnològica que aporta el projecte.
Alumnes de quart curs de primària de l’escola Mare de Déu de Bellvitge, juntament amb membres de l’associació JAPI del barri de La Florida, han estrenat l’aplicació seguint l’itinerari mediambiental del parc de les Planes, que convida els participants a fer un recorregut en forma de joc de pistes.
El projecte inclou un itinerari matemàtic, amb diferents opcions d’aprenentatge sobre l’entorn, i un itinerari que recorre algunes de les obres de l’arquitecte Puig i Gairalt.