L’Hospital Germans Trias supera els 1.000 trasplantaments

  • L'Hospital Germans Trias de Badalona (Barcelona) ha arribat als 1.000 trasplantaments, fet que celebrarà aquest divendres amb una jornada de col·loquis, han informat aquest dilluns el centre i la Conselleria de Salut de la Generalitat en un comunicat.

VilaWeb
27.06.2016 - 17:29

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

L’Hospital Germans Trias de Badalona (Barcelona) ha arribat als 1.000 trasplantaments, fet que celebrarà aquest divendres amb una jornada de col·loquis, han informat aquest dilluns el centre i la Conselleria de Salut de la Generalitat en un comunicat.

Els últims cinc anys ha augmentat el nombre d’operacions de forma significativa, i el 2015 va ser un any rècord amb 74 òrgans trasplantats, que va coincidir amb el 30è aniversari de la primera operació, i el primer trasplantament de pàncrees es va produir el 1991, fa 25 anys.

Actualment l’hospital realitza trasplantaments renals de donant de cadàver i viu, i també participa en programes de trasplantaments encreuats amb altres serveis de nefrologia d’hospitals espanyols.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor