L’examen d’Anglès de Selectivitat, protagonitzat per la història del ‘black friday’

  • L'examen d'Anglès de les proves d'accés a la universitat (PAU) ha estat protagonitzat aquest dimecres per un text i una redacció sobre la història del 'black friday', dia d'importants rebaixes als comerços importat dels Estats Units.

VilaWeb
14.06.2017 - 12:44

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

L’examen d’Anglès de les proves d’accés a la universitat (PAU) ha estat protagonitzat aquest dimecres per un text i una redacció sobre la història del ‘black friday’, dia d’importants rebaixes als comerços importat dels Estats Units.

Els estudiants consultats a la sortida de l’examen han coincidit a assegurar que l’examen era assequible, i un professor de la matèria també ha assenyalat que el text i la redacció no eren complicats.

Els alumnes han hagut de contestar preguntes sobre el text ‘Quina és la veritable història del ‘black friday?’; en la part escrita han hagut d’optar per una redacció sobre aquest dia o sobre un dia anticonsumisme creat en reacció a aquesta data, i la comprensió oral ha versat sobre una entrevista radiofònica que parlava de si els insectes són el menjar del futur.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor