L’Espanyol carrega contra la Generalitat per la campanya de turisme amb el Barça

  • "No es pot permetre que es transmeti que només es pot sentir Catalunya a través d'un equip", segons Robert

VilaWeb
12.01.2017 - 16:04

“No es pot permetre que es transmeti que només es pot sentir Catalunya a través d’un equip”, segons Robert

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

El conseller delegat del RCD Espanyol, Ramon Robert, ha mostrat aquest dijous el seu desacord i ha titllat d'”inadmissible” la campanya feta per la Generalitat ‘If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya’, on promocionava a través d’un vídeo la imatge de Catalunya al món com a destí turístic a través del club blaugrana.

“No hi podem estar d’acord només nosaltres, sinó també les altres 17.999 entitats esportives que hi ha a Catalunya. A vegades sembla que vinguem de països llunyans i que no siguem d’aquí”, ha manifestat en declaracions a Espanyol TV recollides per Europa Press.

Segons Robert, no és la primera vegada que això passa: “I és per aquesta raó que hem demanat contundència perquè d’una vegada per totes se’ns comenci a tenir en compte”, ha afegit.

També ha explicat que no està molest per la col·laboració entre un equip i la Generalitat, però sí perquè s’enviï el missatge que només es pot sentir Catalunya a través d’una entitat: “No estem molestos per aquesta col·laboració perquè nosaltres mateixos ho hem fet, però no es pot permetre que s’enviï el missatge al món que només es pot sentir Catalunya a través d’un sol equip de futbol”.

“Estem encantats que es promocioni la marca Catalunya, però això no pot anar en contra de la projecció de pluralitat esportiva de la nostra terra”, ha reiterat.

“Està molt bé fer una campanya i a través de l’esport aconseguir promocionar el nostre turisme, però entenem que és un greu error fer-ho referint-se a una única bandera esportiva”, ha apuntat, referint-se a la campanya, que té un vídeo que mostra l’experiència de dos joves mexicans que van visitar Catalunya i que van assistir a un partit del FC Barcelona després de guanyar el concurs ‘Fans Meeting Fans’, que regala un viatge i una experiència amb el club blaugrana.

A més de Ramon Robert, diferents jugadors del primer equip blanc-i-blau s’han mostrat en contra d’aquesta campanya a través de les xarxes socials, com el capità Víctor Sánchez, i també el president del Divina Seguros Joventut, Jordi Villacampa: “Sense comentaris… això del pensament únic amb tota la riquesa d’equips que tenim al país… quina llàstima”.

Amb tot l’enrenou, aquest dijous la Generalitat ha demanat disculpes des del seu compte de Twitter. “Demanem disculpes per si algú s’ha sentit afectat per la notícia de la col·laboració entre el Barça i Turisme de Catalunya”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor