29.03.2017 - 17:35
BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)
La desena de projectes del programa d’acceleració de start-up Numa Barcelona, impulsat pel Mobile World Capital Barcelona i la xarxa d’innovació francesa Numa, han viatjat a Madrid per participar en el seu primer ‘Demo Day’ i captar l’atenció de diversos inversors, ha informat l’acceleradora aquest dimecres en un comunicat.
El president de Numa Barcelona, Pep Gómez, ha destacat la importància de l’acceleradora de start-up perquè ajuda a madurar projectes “que necessitaven l’experiència i l’orientació adequada per aconseguir expandir els seus negocis amb èxit”, ha assegurat, a més de demanar el compromís de les grans companyies i inversors d’Espanya.
Entre els projectes de Numa Barcelona figuren ‘Trybe’, que aplica l’economia col·laborativa en el sector de la gastronomia; ‘Filmarket Hub’, que se centra al món cinematogràfic, i ‘Vitcord’, una aplicació que crea vídeos col·lectius, entre uns altres.
Les deu start-up seleccionades per a aquest projecte van ser escollides d’entre més de 900 de 46 països diferents i han participat des de l’1 de novembre del 2016 en un programa per desenvolupar les seves idees i expandir els seus negocis.
Durant el programa han participat personalitats del món tecnològic i digital com l’inversor i assessor en projectes com a Facebook, Ali Partovi; l’exvicepresident de tecnologia i innovació de British Telecom, Gary Shainberg, i l’exdirector de màrqueting d’eDreams, Jorge Carulla.