Les dues federacions catalanes d’empreses instal·ladores es fusionen

  • L'Associació de Gremis d'Instal·ladors de Catalunya (Agic) i la Federació Catalana d'Associacions Territorials d'Empresaris instal·ladors d'electricitat, lampisteria, climatització i afins de Catalunya (Ferca) han acordat integrar-se en una única federació anomenada Agic-Ferca.

VilaWeb
28.03.2017 - 12:35

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

L’Associació de Gremis d’Instal·ladors de Catalunya (Agic) i la Federació Catalana d’Associacions Territorials d’Empresaris instal·ladors d’electricitat, lampisteria, climatització i afins de Catalunya (Ferca) han acordat integrar-se en una única federació anomenada Agic-Ferca.

Segons han informat aquest dimarts en un comunicat, la nova federació representarà 20 associacions territorials, 5.500 empreses instal·ladores amb 29.000 treballadors directes i una facturació anual acumulada de 1.350 milions d’euros.

Han argumentat que la creació d’Agic-Ferca obeeix a la necessitat de crear una entitat amb una representació plena del sector, que permeti concentrar esforços amb l’objectiu de defensar els drets de les empreses instal·ladores davant els organismes públics i més entitats privades.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor