Les caixes d’estalvis han retornat 9.000 milions d’euros per les preferents i l’eixida a Borsa de Bankia

  • El ministre d'Economia, Luis de Guindos, ha assenyalat este dimarts que les antigues caixes d'estalvis han retornat 9.000 milions d'euros en ajudes a través del pagament als preferentistes i dels reintegraments dels diners invertits per particulars en l'eixida a Borsa de Bankia al juliol de 2011.

VilaWeb
28.03.2017 - 10:32

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

El ministre d’Economia, Luis de Guindos, ha assenyalat este dimarts que les antigues caixes d’estalvis han retornat 9.000 milions d’euros en ajudes a través del pagament als preferentistes i dels reintegraments dels diners invertits per particulars en l’eixida a Borsa de Bankia al juliol de 2011.

“Si no hi haguera hagut el rescat, no s’hauria pogut retornar els diners als preferentistes ni complir amb la sentència del Tribunal Suprem en relació a l’eixida a Borsa de Bankia, que ens va portar a compensar als particulars que van participar”, ha afirmat el ministre durant els Esmorzars Informatius d’Europa Press.

De Guindos ha insistit que s’han pogut retornar eixos 9.000 milions d’euros en ajudes gràcies a que es va dur a terme el rescat i la reestructuració del sistema financer espanyol i es va injectar capital en les caixes d’estalvi afectades, encara que ha destacat que encara queda prop d’un 65% del percebut per reintegrar.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor