02.01.2017 - 14:26
L’Ajuntament va suspendre la festa sobre les quatre del matí
LLEIDA, 2 (EUROPA PRESS)
L’Ajuntament de Les Borges Blanques (Lleida) impedirà l’ús de material pirotècnic en pavellons després de l’incendi del pavelló Francesc Macià en nit de Cap d’Any en cremar-se una cortina amb una bengala, segons ha explicat a Europa Press el consistori.
“D’ara endavant inclourem una clàusula en els contractes amb espectacles per impedir que s’incloguin bengales en els pavellons municipals”, ha explicat a Europa Press la primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament, Núria Palau.
Aquest dilluns, les companyies d’assegurances estan inspeccionant la instal·lació en la qual, segons Palau, els danys han estat mínims.
“Vam suspendre la festa per seguretat, hi havia molt fum. El fet més important és que no s’han produït ferits, no hi ha hagut molts danys”, ha explicat.
L’incendi es va produir sobre les quatre del matí, quan començava l’actuació del segon grup contractat per l’Ajuntament per a la festa de Cap d’Any.