24.04.2017 - 18:18
BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
L’equip de campanya del secretari general del PSOE i aspirant a la reelecció, Pedro Sánchez, ha recordat aquest dilluns a l’expresident del Govern espanyol José Luis Rodríguez Zapatero que el president de la Generalitat José Montilla és andalús.
“A Catalunya estem orgullosos d’haver tingut dos presidents socialistes, un d’ells d’origen andalús”, ha dit en una anotació a Twitter recollit per Europa Press l’alcalde de Viladecans (Barcelona), Carles Ruiz, un dels coordinadors de la campanya de Sánchez a Catalunya.
Abans de reunir-se amb el líder dels socialistes catalans, Miquel Iceta, a la seu del PSC, Zapatero ha assegurat aquest dilluns que a Catalunya hi ha prejudicis cap a la candidata a liderar el partit Susana Díaz per ser dona i andalusa: “Ja va passar amb Chacón, que era catalana i era un problema, i ara passa amb Susana Díaz, que és andalusa i és un problema”.