L’equip de gimnàstica rítmica tornarà a brindar amb Freixenet aquest Nadal

  • L'Equip Nacional de Gimnàstica Rítmica ha tornat a ser l'elegit per brindar amb Freixenet a l'anunci de Nadal després de l'èxit de la campanya anterior i que les gimnastes s'hagin penjat una medalla de plata en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro 2016.

VilaWeb
26.09.2016 - 14:14

SANT SADURNÍ D’ANOIA (BARCELONA), 26 (EUROPA PRESS)

L’Equip Nacional de Gimnàstica Rítmica ha tornat a ser l’elegit per brindar amb Freixenet a l’anunci de Nadal després de l’èxit de la campanya anterior i que les gimnastes s’hagin penjat una medalla de plata en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro 2016.

“Vam quedar molt enamorats d’elles com a bombolles i per les seves històries personals de superació i vocació”, ha dit el director de Comunicació de Freixenet, Pere Bonet, que ha estat acompanyat del seu germà i president de la companyia, Josep Lluís Bonet, a la presentació de la campanya, que s’ha celebrat en les caves de Sant Sadurní d’Anoia (Barcelona).

També ha estat present la gimnasta Alejandra Quereda: “És d’agrair que Freixenet aposti per la rítmica. L’any passat vam brindar demanant que tant de bo fos un any daurat, i no ha estat d’or, però ha estat de plata”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor