L’empresa SPF Diana Espanya compra terrenys a Cervera (Lleida)

  • L'empresa d'alimentació per a animals SPF Diana Espanya ha comprat terrenys a Cervera (Lleida) per instal·lar una nova planta en una parcel·la que li ha venut l'Incasòl i l'Ajuntament de la ciutat.

VilaWeb
27.10.2016 - 16:09

LLEIDA, 27 (EUROPA PRESS)

L’empresa d’alimentació per a animals SPF Diana Espanya ha comprat terrenys a Cervera (Lleida) per instal·lar una nova planta en una parcel·la que li ha venut l’Incasòl i l’Ajuntament de la ciutat.

Els terrenys tenen una superfície de 14.052,69 metres quadrats i un preu de venda de 660.476,43 euros, ha informat aquest dijous en un comunicat l’Institut Català del Sòl.

El director de l’Incasòl, Damià Calvet, l’alcalde de Cervera, Ramon Royes, i el representant d’SPF Diana Espanya, David Coleón, han formalitzat la compravenda dels terrenys, dels quals l’Incasòl era propietari amb un 84% i l’Ajuntament del 16% restant.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor