Laporta triomfa en les eleccions del Barça

  • Laporta s'ha imposat amb el 68% dels vots i Font s'ha quedat amb un 30%

VilaWeb
15.03.2026 - 23:02
Actualització: 16.03.2026 - 00:14

Joan Laporta ha guanyat les eleccions del FC Barcelona per un 68,18% dels vots, contra el 29,78% de Víctor Font. Això implica 32.934 vots per a Laporta i 14.385 per a Font. La participació ha estat del 42,34%, un total de 48.480 socis. Completen el recompte 984 vots en blanc.

Els socis del Barça han elegit avui el nou president del club, en unes eleccions amb sufragi universal, un sistema que s’aplica per novena vegada –hi ha 114.504 socis amb dret de vot i cinc seus electorals– i que no és gens habitual en el món del futbol d’elit. L’actual president, Joan Laporta, optava a la reelecció contra l’aspirant Víctor Font, que ja va perdre les darreres eleccions.

De fet, amb el 50% del vot escrutat, Víctor Font ha sortit a felicitar a Joan Laporta per la seva victòria incontestable a les urnes. El candidat s’ha mostrat trist, i ha confessat que no han obtingut els resultats que s’esperaven.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor