L’Ajuntament de Gavà redueix el seu deute un 35% en dos anys

  • L'Ajuntament de Gavà ha reduït el seu deute un 35% des de l'any 2014, passant de 51,5 milions d'euros a 33,9 milions, ha assegurat el consistori aquest dilluns en un comunicat.

31.10.2016 - 15:49

GAVÀ (BARCELONA), 31 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Gavà ha reduït el seu deute un 35% des de l’any 2014, passant de 51,5 milions d’euros a 33,9 milions, ha assegurat el consistori aquest dilluns en un comunicat.

El deute mitjà per habitant era de 1.112 euros el 2014, mentre que ara se situa en 772 euros, i l’Ajuntament preveu que finals del 2017 passi a ser de 670 euros per habitant.

L’última actuació per reduir el deute ha estat aprovar una amortització de crèdit d’1,9 milions d’euros, que representa la disminució del 10,5% dels costos financers derivats de l’eliminació d’una sèrie de préstecs i suposa alliberar la càrrega financera en 544.725 euros.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor