L’ACCO obre expedient a l’Associació de Guies de Turisme per un possible pacte de preus

  • L'Autoritat Catalana de la Competència (ACCO) ha obert un expedient sancionador contra l'Associació Professional de Guies de Turisme de Catalunya (Apit Barcelona) davant l'indici que podria estar duent a terme una pràctica anticompetitiva d'uniformització de preus entre els seus associats.

VilaWeb
31.03.2017 - 13:49

BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS)

L’Autoritat Catalana de la Competència (ACCO) ha obert un expedient sancionador contra l’Associació Professional de Guies de Turisme de Catalunya (Apit Barcelona) davant l’indici que podria estar duent a terme una pràctica anticompetitiva d’uniformització de preus entre els seus associats.

Segons ha informat l’ACCO aquest divendres en un comunicat, va rebre una denúncia i va acordar obrir expedient sancionador “per presumptes pràctiques restrictives de la competència”; el termini màxim per a la instrucció de l’expedient i per a la seva resolució per part de l’ACCO és de 18 mesos.

Ha afegit que l’obertura de l’expedient “en cap cas prejutja la resolució final” i el comunicat es limita a exposar els aspectes fonamentals de l’assumpte i no comporta cap presa de posició per part de l’ACCO sobre els fets assenyalats ni sobre la responsabilitat, ni tan sols provisional, de l’entitat presumptament infractora.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor