La UOC obre dues oficines a les Canàries

  • La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) disposarà de dues seus a les Illes Canàries, gràcies a l'aliança amb les institucions culturals Gabinet Literari de Las Palmas i el Cercle de Belles Arts de Tenerife.

VilaWeb
20.09.2016 - 14:11

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) disposarà de dues seus a les Illes Canàries, gràcies a l’aliança amb les institucions culturals Gabinet Literari de Las Palmas i el Cercle de Belles Arts de Tenerife.

Aquests nous espais físics, els primers que la UOC té a l’arxipèlag canari, permetran oferir un tracte més personal als estudiants i establir un millor contacte amb les autoritats i institucions locals, ha informat aquest dimarts la universitat en un comunicat.

Canàries, amb 865 graduats i 556 estudiants, és la setena comunitat autònoma amb més alumnes de la UOC a Espanya, i el rector, Josep A.Planell, ha considerat que tenir una oficina en el territori constitueix “un complement qualitatiu de gran relleu”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor