10.01.2017 - 11:37
BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)
La tecnològica RocketROI acaba de tancar una segona ronda de finançament de dos milions d’euros liderada per un grup inversor privat i complementada per finançament públic d’Enisa, ha informat en un comunicat aquest dimarts.
La companyia, dedicada a la tecnologia d’optimització científica de campanyes publicitàries en Google Adwords, Microsoft Bing i Amazon Advertising, va gestionar el 2016 inversions publicitàries per més de 15 milions d’euros, un 400% més, publiquen ‘Expansión’ i ‘La Vanguardia’.
RocketROI, fundada a Barcelona a mitjan 2014 per Ignacio Rodés, Pablo Callejón i Albert Morcillo, ocupa 30 persones i preveu contractar 20 treballadors més en els pròxims mesos entre enginyers de programari, ‘data scientists’ i consultors.
L’empresa opera a Espanya, Mèxic, Brasil i Colòmbia, i aquest 2017 llançarà la tecnologia a la resta de l’Amèrica Llatina, Estats Units i Canadà.
Més de 2000 anunciants i agències utilitzen RocketROI per optimitzar les seves inversions publicitàries, s’ha convertit en un dels principals distribuïdors de Google al sud d’Europa, i fa poc ha ampliat la seva solució per a Google Doubleclick, Facebook i Instagram.