La Setmana Sense Soroll tindrà unes 60 activitats per conscienciar del soroll

  • La Setmana Sense Soroll, que tindrà lloc del 24 al 30 d'abril per primera vegada, comptarà amb unes 60 activitats programades que volen conscienciar la població sobre el soroll i els seus efectes a Catalunya.

VilaWeb
21.04.2017 - 15:08

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

La Setmana Sense Soroll, que tindrà lloc del 24 al 30 d’abril per primera vegada, comptarà amb unes 60 activitats programades que volen conscienciar la població sobre el soroll i els seus efectes a Catalunya.

La Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ha liderat la iniciativa amb el suport d’unes 30 entitats, associacions i ajuntaments, ha informat aquest divendres en un comunicat.

Sota el lema de ‘Silenci, si us plau’, la campanya vol aglutinar totes les iniciatives promogudes en l’àmbit públic i el privat per conscienciar, treballar amb col·lectius específics, donar a conèixer noves eines i impulsar la col·laboració entre administracions.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor